torsdag 10 mars 2011

Veckans favoriter..


Klipper lock från min dotter och gömmer inuti
*älskar*



Bedårande liten väst från vårens babykollektion.
Halsband och väst från Noa Noa

Detta är mina nya älsklingar från Scorett! Lika sköna som snygga och perfekta till vårens härliga nyheter som är på ständig ingång i butiken.
Det ser ut som om jag fiskat upp dom ur hamnen och jag skulle vilja behålla dom på när jag sover.

Skulle gärna blogga hela natten, men imorgon är det fredag och säkert fullt ös på jobbet.
Hela butiken är full med nyheter, kom in och inspireras..
Godnatt kära vänner!





2 kommentarer:

  1. Vilka underbara saker Catti! Men jag fattar inte riktigt... E det i din butik dessa finns? (skorna var från scorett eller?) Var jobbar du?

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar på Noa Noa.
    Vad roligt att du gillade det, då ska jag lägga in favoriter oftare.
    Tack för att du tog dig tid och trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera