måndag 21 mars 2011

Kreativitet och loppisfynd


Hit åker jag på söndag!





Igår packade vi in oss i bilen och kom äntligen iväg på härlig loppistur.
Helgerna är oftast så fullproppade med jobb och fritid att det blir svårt att hinna med balsam för själen som loppis ibland faktiskt är.




Detta underbara serveringsfat hittar direkt plats på mitt mörka indiska matsalsbord
och trivs lika bra som betjänt i kolonin i sommar.
Stämpel Gustavsberg




Svågern har en dekorativ pepparkvarn och när jag såg denna exakta kopia av hans,
slog jag till på studs!



Kakfatet blev ett stilleben med tomater, pelargonskott och min nya lilla myrten.
Dessa skatter, 2 små tillbringare och en emaljerad stekgryta fick jag för 200:-
Nöjd och gla, kexchokla'!

Hälsar Cattie







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar