tisdag 15 februari 2011

Provocera mig INTE med ordet nyttigt!

Nä, det stör mig något enormt.
Ät detta, det är SÅ NYTTIGT!
Men åh, knäppo, vi har alla växt upp med tallriksmodellen, vi VET!

Visst, jag dricker för många coca cola och redbull ibland. Det står jag för.
Däremot röker jag inte och alkohol inmundigas rejält max ett par ggr per år.
Jag äter gärna läckerheter för att jag tycker om det, feta eller magra spelar ingen roll.
Jag har bra blodvärden och smörjer in min hy varje dag, i allafall i ansiktet.
Min vikt är inte heller något bekymmer. Visst, jag är lyckligt lottad och kan äta i princip vad jag vill utan att öka i vikt, men stopp och belägg, om jag skulle äta mer än jag förbränner, så hade detta synts även på mig.

" Nä, den här tunikan kan jag inte ha, den får mig att se fet ut"
Jaha, det är alltså inte mazarinerna och pizzorna utan det är tunikan..
Trötta mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar