söndag 27 februari 2011

Oj oj oj! Denna kvällen kan sluta precis hur bra som helst!

"JAG ska välja filmen och se den själv" tänker jag när jag högmodigt går in på Bogarts!
För JAG har bra smak och vill se intellektuella filmer och inget Hollywood tjafs!
Dessutom har jag studerat både filmkunskap och filmhistoria!
Jaa alltså på gymnasiet, men det är då inte att förakta.

Action, blää (Har redan sett dom senaste)
Sex and the City 2 var ju B och typisk tjejfilm, nej tack! Patetisk.
Hittade några kinesiska filmer, men dom verkade lite för djupa till och med för mig.
Sen läste jag på detta fodrals baksida och då var det dans inblandat, klockrent!
( Ja, jag läste inte allt så klart, det avslöjas för mycket, jag ser mig som ett oskrivet blad och vill vara ren inför intrycken så att säga )

Attans, ingen gräddfil hemma och på Bogarts endast creme fraise, dip på det går inte, det måste vara gräddfil, jag får skippa chipsen till då. Grrr..bådar inte gott.
*hissen upp*
Ska hinna dammsuga innan jag sätter mig i soffan och svullar!
Hmm just det inga chips (attans igen!)
Kollar fodralet igen nu när jag snabbt ska blogga innan jag dammsugar.
(Jaaaa, ge er, jag SKA dammsuga. Snart!)

Ehh ok...
Den ser rätt suspekt ut här hemma....
Nu när jag ska slänga in dvdn kollar jag närmare på fodralet.
Typ en djup kinesisk Dirty Dancing i 70-tals tappnings fodral.
Hallå, vad är nu det här jag gett mig in på??

Herremin je.....
Nu läste jag texten dom valt ut för att marknadsföra filmen
"The punchline" lyder som synes...




oh fy faaaan.
Ge mig styrka..... Jag som inte ens har chips att trösta mig med.
Fasen, jag måste dammsuga!

*gnyr* Men det stod att den bygger på den sanna historien....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar